L „Zadowolony klient to ten, który nie tylko wraca, ale przede wszystkim ten, który z pełną odpowiedzialnością powie innym, iż warto skorzystać z moich usług.”
Od kilkunastu lat sam kieruję się takim przekonaniem i z takim przesłaniem prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży usług hotelowych dla klienta biznesowego.
Co to oznacza w praktyce?
Klient biznesowy, organizując różnego rodzaju eventy, traktuje hotel jako swoją wizytówkę i musi być przekonany, że nie rozczaruje, przede wszystkim, swoich gości. Sukcesem w sprzedaży usług hotelowych jest zagwarantowanie klientowi braku rozczarowania już na poziomie prezentacji obiektu i oferowanych usług. Wszystko, co następuje później jest konsekwencją właśnie tej gwarancji.
Zapewnijcie Waszym gościom niezapomniany Guest Experience
Guest Experience to wszystkie myśli, uczucia i wrażenia, jakie będzie miał gość od momentu pierwszego kontaktu z hotelem podczas rezerwacji, poprzez cały jego pobyt, aż do kontaktu po wyjeździe.
Z realizacji wszystkich lub wybranych modułów największe korzyści wyniosą:
- Pracownicy działów sprzedaży usług w sektorze MICE
- Pracownicy recepcji, zajmujący się sprzedażą usług biznesowych oraz obsługa klienta biznesowego
- Pracownicy działów marketingu, przygotowujący strategie dla klienta biznesowego
Uczestnicy uczestnicząc w poszczególnych modułach:
- Poznają i rozwiną zdolności niezbędne do budowania zaufania oraz nawiązywania długofalowych kontaktów z klientami szeroko pojętego sektora turystyki biznesowej (MICE).
- Nauczą się najskuteczniejszych metod autoprezentacji, w tym „elevator pitch”.
- Otrzymają narzędzia, pozwalające na efektywne poprowadzenie pierwszej i kolejnej rozmowy telefonicznej z nowym klientem.
- Dowiedzą się jak zadać tak dużo pytań jak to możliwe, ale nie więcej niż jest to konieczne.
- Rozwiną kompetencje komunikacyjne podczas bezpośrednich spotkań z klientami biznesowymi, poznają również niedocenianą siłę „small talk” jako źródła informacji o potencjalnym kliencie.
- Nabędą umiejętność budowania autorytetu w kontaktach z klientami.
- Uzyskają schematy rozmów handlowych, opartych o rzeczywiste, codzienne sytuacje, zaczerpnięte z ich własnego doświadczenia.
s nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex
2 godziny
2 godziny
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
5 godzin
PREZENTACJA HOTELU
1,5 godziny
BADANIE POTRZEB GOŚCI
1,5 godziny
POZYSKIWANIE GOŚCI
2 godziny
JĘZYK KORZYŚCI WOBEC GOŚCIA
MODUŁ VII
2 godziny
PREZENTOWANIE
I OBRONA CENY
2 godziny
4 godziny
WYWIERANIE WPŁYWU
2 godziny
STORYTELLING W ZARZĄDZANIU DOŚWIADCZENIEM GOŚCIA
TRENING ON THE JOB
TEAM HOTEL
Szkolenia kadry hotelarskiej
+48 502 44 55 96
j.olszewski@teamhotel.pl