SPRZEDAŻ USŁUG HOTELOWYCH (MICE)

Zanim zaczniesz czytać dalej, zapraszam Cię do zapoznania się z moją koncepcją szkoleń modułowych.

LZadowolony klient to ten, który nie tylko wraca, ale przede wszystkim ten, który z pełną odpowiedzialnością powie innym, iż warto skorzystać z moich usług.”

  Od kilkunastu lat sam kieruję się takim przekonaniem i z takim przesłaniem prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży usług hotelowych dla klienta biznesowego.

Co to oznacza w praktyce?

  Klient biznesowy, organizując różnego rodzaju eventy, traktuje hotel jako swoją wizytówkę i musi być przekonany, że nie rozczaruje, przede wszystkim, swoich gości. Sukcesem w sprzedaży usług hotelowych jest zagwarantowanie klientowi braku rozczarowania już na poziomie prezentacji obiektu i oferowanych usług. Wszystko, co następuje później jest konsekwencją właśnie tej gwarancji.

Zapewnijcie Waszym gościom niezapomniany Guest Experience

       Guest Experience to wszystkie myśli, uczucia i wrażenia, jakie będzie miał gość od momentu pierwszego kontaktu z hotelem podczas rezerwacji, poprzez cały jego pobyt, aż do kontaktu po wyjeździe.

Z realizacji wszystkich lub wybranych modułów największe korzyści wyniosą:

- Pracownicy działów sprzedaży usług w sektorze MICE

- Pracownicy recepcji, zajmujący się sprzedażą usług biznesowych oraz obsługa klienta biznesowego

- Pracownicy działów marketingu, przygotowujący strategie dla klienta biznesowego

Uczestnicy uczestnicząc w poszczególnych modułach:

- Poznają i rozwiną zdolności niezbędne do budowania zaufania oraz nawiązywania długofalowych kontaktów z klientami szeroko pojętego sektora turystyki biznesowej (MICE).

- Nauczą się najskuteczniejszych metod autoprezentacji, w tym „elevator pitch”.

- Otrzymają narzędzia, pozwalające na efektywne poprowadzenie pierwszej i kolejnej rozmowy telefonicznej z nowym klientem.

- Dowiedzą się jak zadać tak dużo pytań jak to możliwe, ale nie więcej niż jest to konieczne.

- Rozwiną kompetencje komunikacyjne podczas bezpośrednich spotkań z klientami biznesowymi, poznają również niedocenianą siłę „small talk” jako źródła informacji o potencjalnym kliencie.

- Nabędą umiejętność budowania autorytetu w kontaktach z klientami.

- Uzyskają schematy rozmów handlowych, opartych o rzeczywiste, codzienne sytuacje, zaczerpnięte z ich własnego doświadczenia.

s nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex

 

 

Długość trwania poszczególnych modułów została wyliczona orientacyjnie dla grupy 4-6 osób.

W przypadku innej liczby uczestników czas zostanie odpowiednio dostosowany do wykonywanych ćwiczeń.

MODUŁ I 

2 godziny

AUTOPREZENTACJA

  • Zasady autoprezentacji
  • Small talk
  • 60 sekund, czyli elevator pitch

 

MODUŁ II

2 godziny

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

  • Umawianie spotkań
  • Algorytm rozmowy telefonicznej
  • Reagowanie na "nie"

MODUŁ III

5 godzin

PREZENTACJA HOTELU

  • Rozmowa przy stole
  • Rozmowa w trakcie wizytacji
  • Elementy wystąpień publicznych

MODUŁ IV

1,5 godziny

BADANIE POTRZEB GOŚCI

  • Algorytm sekwencyjnego zadawania pytań

MODUŁ V

1,5 godziny

POZYSKIWANIE GOŚCI

  • Mit ceny
  • Mit lepszej oferty
  • Mit czasu

MODUŁ VI

2 godziny

JĘZYK KORZYŚCI WOBEC GOŚCIA

  • Model CKW
  • Cross i up selling

MODUŁ VII

2 godziny

PREZENTOWANIE
I OBRONA CENY

  • Gdzie i w jaki sposób przedstawić cenę
  • Obrona ceny w "walce wręcz"

MODUŁ VIII 

2 godziny

KOMUNIKACJA MAILOWA

  • Język pozytywnej perswazji w wiadomości elektronicznej 
  • Wzbudzenie ciekawości u gościa w korespondencji mailowej
  • Treść wiadomości - tak długa jak to konieczne i tak krótka jak to możliwe 
  • Analiza dotychczas prowadzonej korespondencji - wnioski 

MODUŁ IX

4 godziny

WYWIERANIE WPŁYWU

  • Reguły wywierania wpływu
  • Język perswazji w rozmowie z gościem
  • Metaprogramy gościa

MODUŁ X

2 godziny

STORYTELLING W ZARZĄDZANIU DOŚWIADCZENIEM GOŚCIA

  • Storytelling w kontaktach z gościem 
  • Gość jako słuchacz i uczestnik historii
  • Budowanie intrygującej opowieści
  • Historia z wezwaniem do działania

 

MODUŁ XI

TRENING ON THE JOB

  • Praca z każdym uczestnikiem podczas wykonywania obowiązków
  • Bieżąca informacja zwrotna

TEAM HOTEL 

Szkolenia kadry hotelarskiej

+48 502 44 55 96

j.olszewski@teamhotel.pl