Hotelowe SPA to wyjątkowa część każdego obiektu i nie chodzi mi tylko o doznania, których goście mogą w nim doświadczyć. To miejsce, które jest bardzo często wykorzystywane do łagodzenia napięć po między hotelem a gościem, a także mocno pozycjonujące hotel na mapie turystycznej i biznesowej. Im bardziej eleganckie SPA, tym większe oczekiwania gości, ale też ich większe rozczarowanie, jeżeli te oczekiwania nie zostaną spełnione.
Personel SPA może sprawić, iż goście nigdy nie zapomną wizyty oraz doświadczonych zabiegów, a co za tym idzie, zdecydowanie podnieść rentowność hotelu. Żeby tak się jednak stało, należy zapewnić gościom maksymalny poziom komfortu.
Co to oznacza w praktyce?
Wiele zabiegów SPA związanych jest potrzebą intymności i poczuciem bezpieczeństwa. Te same potrzeby ważne są już w trakcie proponowania i omawiania zabiegów. U większości gości SPA, podgających się zabiegom, zdecydowanie wzrasta wrażliwość na bodźce i komunikaty, nietrudno więc o błędy w trakcie obsługi, a tym samym utratyę gościa. Z drugiej strony gość odczuwający komfort w SPA będzie jego najlepszym ambasadorem.
Zapewnijcie mu najlepszy Guest Experience jakie kiedykolwiek przeżył :)
Z realizacji wszystkich lub wybranych modułów największe korzyści wyniosą:
Uczestnicy uzyskają odpowiedzi m.in. na pytania:
Ponadto, uczestnicy:
MODUŁ I
1,5 godziny
WIZERUNEK PRACOWNIKA SPA
MODUŁ II
2 godziny
POSTAWA PRACOWNIKA SPA
MODUŁ III
3 godziny
ROZMOWA TELEFONICZNA Z POTENCJALNYM GOŚCIEM SPA
MODUŁ IV
1 godzina
SAVOIR VIVRE
2,5 godziny
2 godziny
MODUŁ VII
2 godziny
PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, OBIEKCJI I ZASTRZEŻEŃ
MODUŁ VIII
4 godziny
WYWIERANIE WPŁYWU
MODUŁ IX
2 godziny
ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY W SPA
TEAM HOTEL
Szkolenia kadry hotelarskiej
+48 502 44 55 96
j.olszewski@teamhotel.pl