SKUTECZNA RECEPCJA 4.0
RZECZYWISTOŚĆ W TRAKCIE I PO KORONAWIRUSIE
SZKOLENIE ONLINE
Ultrawrażliwość gościa, zwiększona liczba skarg, nowe przepisy sanitarne, ograniczenia przestrzenne, skutki wielotygodniowej izolacji, kryzys zaufania ora wysoki poziom ogólnego stresu. To obraz postpandemicznego gościa. Wielu takich gości przyjdzie Ci już wkrótce, mam nadzieję, obsługiwać na recepcji. Możesz to zrobić dobrze, możesz to zrobić skutecznie, co więcej możesz również sprawić, iż tacy goście będą u Ciebie kupować więcej.
Dla kogo jest to szkolenie online
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników recepcji, którzy jak zawsze staną na pierwszej linii hotelu i przyjmą na siebie odpowiedzialność za obsługę oraz, w ogromnej mierze, za wynik finansowy hotelu w krótkiej i długiej perspektywie.
Czas trwania szkolenia online
4 dni – po 2 godziny
lub
2 dni – po 4 godziny
Szkolenie prowadzone online w formie interaktywnego warsztatu. Uczestnicy pracują indywidulanie, w grupach, ćwiczą umiejętności podczas symulacji etc.
Maksymalna liczba uczestników szkolenia online
12 osób
Po szkoleniu online
Po szkoleniu, każdy uczestnik otrzyma skrypt pdf, zawierający prezentowane i ćwiczone techniki. Dodatkowo, o szkoleniu będę dostępny dla uczestników pod telefonem, WhatsApp oraz mailem. Nie ograniczam dostępu czasowo, piszcie i dzwońcie kiedy uznacie, że macie taką potrzebę.
Moduł I – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł II – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł III – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł IV – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
SPRZEDAŻ MICE W CZASIE KORONAWIRUSA
SZKOLENIE ONLINE
Minął już okres szoku. Zaczęła się nowa rzeczywistość. Koronawirus zostanie z nami na dłużej i trzeba się do niego przyzwyczaić. Hotel podobnie jak i inne firmy, działa w oparciu o rachunek ekonomiczny, a to oznacza sprzedaż. Powoli klaruje się obraz rynku oraz postapokaliptycznego gościa. Będzie on nie tylko ultrawrażliwy, ale także bardzo pamiętliwy. Będzie zwracał uwagę na każdy szczegół oferty oraz na wszystko, co otacza hotel. Będzie miał też świadomość, iż jest bardzo cenny dla hotelarzy i może to wykorzystywać. Czy więc sprzedaż jest możliwa i etyczna? Tak, zwłaszcza, że nadszedł już na nią czas a tort dotychczas całkiem spory skurczył się do dość małego ciastka. Ostatecznie nie ma innej ewentualności.
Dla kogo jest to szkolenie online
Szkolenie dedykowane jest dla handlowców MICE, działów sprzedaży i rezerwacji, wszystkich osób mających wpływ na aktywną sprzedaż, zanim gość pojawi się w hotelu.
Czas trwania szkolenia online
4 dni – po 2 godziny
lub
2 dni – po 4 godziny
Szkolenie prowadzone online w formie interaktywnego warsztatu.
Uczestnicy pracują indywidulanie, w grupach, ćwiczą umiejętności podczas symulacji etc.
Maksymalna liczba uczestników szkolenia online
12 osób
Po szkoleniu online
Po szkoleniu, każdy uczestnik otrzyma skrypt pdf, zawierający prezentowane i ćwiczone techniki. Dodatkowo, o szkoleniu będę dostępny dla uczestników pod telefonem, WhatsApp oraz mailem. Nie ograniczam dostępu czasowo, piszcie i dzwońcie kiedy uznacie, że macie taką potrzebę.
Moduł I – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł II – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł III – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł IV – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
SKUTECZNY LIDER W HOTELU,
W I PO KORONAWIRUSIE
SZKOLENIE ONLINE
Nie tylko goście, ale i pracownicy zmienią się pod wpływem pandemicznej sytuacji. Zmienią się relacje między ludźmi. Pracownicy będą bardzo wrażliwi. W wielu przypadkach będzie trzeba budować zespoły od początku. Kryzys zaufania do hoteli jako miejsc pracy stanie się jedną z cech pracowników. Nie może jednak być tak, że pracownicy nie będą ufać swoim kierownikom. To na kierownikach – jeszcze bardziej niż wcześniej – będzie spoczywać odpowiedzialność za zbudowanie, rozwijanie i utrzymanie skutecznego zespołu.
Dla kogo jest to szkolenie online
Szkolenie dedykowane jest dla kierowników, superwizorów, managerów zespołów hotelowych, którzy będą mieli za zadanie ponownie zbudować zespoły, zmotywować pracowników oraz, przede wszystkim wzbudzić w nich zaufanie. To właśnie od skutecznych liderów, w ogromnej mierze będzie zależała skuteczność operacyjna hoteli.
Czas trwania szkolenia online
4 dni – po 2 godziny
lub
2 dni – po 4 godziny
Szkolenie prowadzone online w formie interaktywnego warsztatu.
Uczestnicy pracują indywidulanie, w grupach, ćwiczą umiejętności podczas symulacji etc.
Maksymalna liczba uczestników szkolenia online
12 osób
Po szkoleniu online
Po szkoleniu, każdy uczestnik otrzyma skrypt pdf, zawierający prezentowane i ćwiczone techniki. Dodatkowo, o szkoleniu będę dostępny dla uczestników pod telefonem, WhatsApp oraz mailem. Nie ograniczam dostępu czasowo, piszcie i dzwońcie kiedy uznacie, że macie taką potrzebę.
Moduł I – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł II – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł III – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
Moduł IV – czas trwania 120 minut z 15 minutową przerwą
TEAM HOTEL
Szkolenia kadry hotelarskiej
+48 502 44 55 96
j.olszewski@teamhotel.pl