Doskonale działająca recepcja, świetnie przygotowane SPA, perfekcyjny housekeeping, doświadczony dział sprzedaży i rezerwacji, prężny team obsługi MICE. To wszystko jest bez znaczenia, jeżeli nie ma komunikacji pomiędzy działami. Co z tego, że sprzedacie mnóstwo zabiegów kosmetycznych, jeżeli nie poinformujecie o tym SPA, a to nie zabezpieczy odpowiedniej liczby kosmetologów?
Jaki jest sens wynajmowania pokoi i zapraszania gości, jeżeli housekeeping nie wie, które sprzątać w pierwszej kolejności, a które później. W jakim celu organizować ogólnopolską konferencję na 100 osób, jeżeli w danym terminie do dyspozycji jest zaledwie kilka pokoi?
Sami widzicie, że fantastyczne działy nie tworzą fantastycznego hotelu, jeżeli nie będzie pomiędzy nimi poprawnej, szczerej i bezpośredniej komunikacji.
Co to oznacza w praktyce?
Brak otwartości i szczerości pomiędzy członkami zespołów poszczególnych działów, to skrywany żal, uraza i niechęć. Niedomówienia to późniejsze nieporozumienia i błędy, które ograniczają skuteczność obsługi gościa, a w rezultacie jego odejście. Czy nie łatwiej, korzystniej i taniej dla wszystkich dogadać się? Z pewnością i temu właśnie służy ten trening - Team Experience.
Z realizacji wszystkich lub wybranych modułów największe korzyści wyniosą:
Pracownicy oraz menadżerowie każdego pionu w hotelu.
Uczestnicy realizując poszczególne moduły uzyskają odpowiedzi m.in. na pytania:
2 godziny
ANALIZA SYTUACJI
1,5 godziny
2 godziny
MODUŁ IV
2,5 godziny
ZESTAW NARZĘDZI KOMUNIKACYJNYCH
2 godziny
1,5 godziny
1 godzina
2 godziny
3 godziny
4 godziny
3 godziny
OKREŚLENIE ROLI W ZESPOLE
TEAM HOTEL
Szkolenia kadry hotelarskiej
+48 502 44 55 96
j.olszewski@teamhotel.pl