TRÓJWYMIAROWY PAKIET PREMIUM

Trójwymiarowy, kompleksowy i nowatorski system przygotowania zespołu hotelowego do zarządzania doświadczeniem gościa jest kompleksowym połączeniem strategii Leadership Experience, Team Hotel Experience oraz Guest Experience.

Ponadto, po zakończeniu warsztatów, w pakiecie Premium oferuję wsparcie we wdrożeniu umiejętności personelu oraz implementacji idei Guest Experience.

LEADERSHIP EXPERIENCE

  • Zarządzanie doświadczeniami współpracowników
  • Budowanie charyzmy leadera
  • Inspirowanie i motywowanie zespołu
  • Narzędzia zarządzania zespołem hotelowym
  • Komunikacja między liderami działów
  • Konflikt jako źródło nowych rozwiązań w hotelu
  • Zarządzanie swoim czasem

TEAM HOTEL EXPERIENCE

  • Wielowymiarowa współpraca w zespole hotelowym
  • Rozwijanie proaktywnej postawy członków zespołu
  • Narzędzia komunikacyjne
  • Kreatywne rozwiązywanie konfliktów pomiędzy członkami zespołu
  • Team building podczas wspólnego uczestnictwa w grach
  • Analiza transakcyjna członków zespołu

GUEST EXPERIENCE

  • Budowanie zaufania i autorytetu w oczach gości
  • Personalizacja usług i powiązanie ich z marką obiektu
  • Czego oczekuje gość?
  • Jaki jest kontekst jego oczekiwań?
  • Jakie są przeszkody, utrudniające spełnienie oczekiwań gościa?
  • Mapowanie i projektowanie ścieżki poruszania się gościa po hotelu
  • Narzędzia zarządzania doświadczeniami gościa podczas: Rezerwacji, Pobytu, Okresu po wyjeździe
  • Dopasowanie do żywiołu komunikacyjnego gościa
  • Strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w hotelu

TRAINING ON THE JOB

  • Praca z każdym uczestnikiem podczas wykonywania obowiązków
  • Bieżąca informacja zwrotna

FOLLOW UP PO 3 LUB 6 MIESIĄCACH

  • Dwudniowy trening przypominająco rozwijający
  • Praca na case study uczestników

WSPARCIE DORADCZE

  • Wypracowanie listy elementów wzmacniających oraz osłabiających zarządzanie Guest Experience w obiekcie (nie związanych z zespołem)
  • Wsparcie mailowe, w szczególnych wypadkach telefoniczne, przez 5 lat, w temacie warsztatów.

TRÓJWYMIAROWY PAKIET PREMIUM

 

     Jeżeli więc budujesz nowy obiekt. Jeżeli chcesz wprowadzić innowacyjny system zarządzania doświadczeniami gościa w już istniejącym hotelu. Jeżeli odsetek powracających do Ciebie gości (nie ma znaczenia formuła i kategoria), pomimo wspaniałej lokalizacji i oryginalnego wnętrza, nie jest zadowalający, a liczba rezerwacji z polecenia jest jeszcze mniejsza, tutaj możesz znaleźć rozwiązanie.

Guest Experience jest wynikiem mnożenia

Team Hotel Experience i Leadership Experience,

ponieważ dobrze i kompetentnie zarządzany zespół

będzie utożsamiał się z hotelem i swoje

zaangażowanie przekaże gościom.

 

Zainteresowałem Cię?

Zapraszam do kontaktu. Przy dobrej kawie omówimy szczegóły.

 

TEAM HOTEL 

Szkolenia kadry hotelarskiej

+48 502 44 55 96

j.olszewski@teamhotel.pl