Trójwymiarowy, kompleksowy i nowatorski system przygotowania zespołu hotelowego do zarządzania doświadczeniem gościa jest kompleksowym połączeniem strategii Leadership Experience, Team Hotel Experience oraz Guest Experience.
Ponadto, po zakończeniu warsztatów, w pakiecie Premium oferuję wsparcie we wdrożeniu umiejętności personelu oraz implementacji idei Guest Experience.
Jeżeli więc budujesz nowy obiekt. Jeżeli chcesz wprowadzić innowacyjny system zarządzania doświadczeniami gościa w już istniejącym hotelu. Jeżeli odsetek powracających do Ciebie gości (nie ma znaczenia formuła i kategoria), pomimo wspaniałej lokalizacji i oryginalnego wnętrza, nie jest zadowalający, a liczba rezerwacji z polecenia jest jeszcze mniejsza, tutaj możesz znaleźć rozwiązanie.
Guest Experience jest wynikiem mnożenia
Team Hotel Experience i Leadership Experience,
ponieważ dobrze i kompetentnie zarządzany zespół
będzie utożsamiał się z hotelem i swoje
zaangażowanie przekaże gościom.
Zainteresowałem Cię?
Zapraszam do kontaktu. Przy dobrej kawie omówimy szczegóły.
TEAM HOTEL
Szkolenia kadry hotelarskiej
+48 502 44 55 96
j.olszewski@teamhotel.pl